.

Stránky o strongholdu crusader a dalších dílech strategické hry stronghold

Stronghold 2 je další pokračování z řed Stronghold od firmy Firefly strudios.
Od hry Stronghold 2 můžeme očekávat velice bohatý příběh v kampani aby vůbec někoho zaujala to kvůli skvělé kampani z jedničky. Ale i přes to se příběh moc neliší od předchozích dílů (asi kdo víc má ten víc bere). Hra vás uvede do 10. století kde jste poslední kdo se snaží sjednotit rozdělenou zem.
Co se týče gravické práce je ve hře novinka 3D prvek. Od grafiky jsem očekával lepší zpracování při úplném přiblížení se mi grafika zdá trochu trapná a odfláklá. Jednoty zůstaly stejné akorát novinkou jsou tzv. vidláci kteří jsou nejlevnější ale naoplátku toho moc nezmůžou. Totální úpravou prošly obléhací stroje a celé dobývání hradu.
Na závěr bych chtěl dodat že jsem od hry Stronghold 2 očekával velice lepší zpracování jak už v grafice tak v příběhu a celé hry, hra je podle mého odfáklá ale kdo má rád strategie tak mu jí velice doporučuji a přeji hodně úspěhů při hraní. Těch několik hodin hraní zato stojí. Celkové hodnocení hry je 85%
_________________________________________________________________________
Info/návod/recenze

Zivot v hradu a map editor

V S2 by se měla objevit úplně nová kampaň s novými nepříteli, a vy budete začínat jako sluha, takže během kampaně se určitě vypracujete na nejmocnějšího lorda. Bude vylepšena umělá inteligence a zdi nepůjdou zničit obyčejnými vojáky jako tomu bylo u S1. Hra se bude více zaměřovat na život vesničanů, než tomu bylo v předchozím díle. Více se projeví různě "pohromy" jako je mor, přemnožení krys, kriminalit aj. Prý se má objevit tzv. sim-sekce, ve které se ukáže život vysoce postavených lidí ve vašem hradu. S tím souvisí rytířské turnaje, a další zábavy, nebo třeba soudy, taneční zábavy, bohoslužby ad. Má se objevit o dost budov více, o několik jednotek, a prý bude i vylepšený editor map.

Jak udělat z výborné hry ještě lepsí ?

Tvorba druhých dílů, které mají zopakovat nečekaný úspěch původní hry je vždy velmi obtížnou záležitostí. Přesně v této pozici se nyní nachází tvůrčí tým FireFly Studios, jehož členové pracují na realtime strategii Stronghold 2. Prvního dílu se společně s datadiskem prodalo přes 1.5 milionu kopií a tak mají tvůrci pořádnou motivaci dosáhnout podobného úspěchu i s dílem druhým. Ten tvůrci staví na základech původní hry. Interface a koncept hry jsou tedy víceméně stejné. Pořád jde o kombinaci bojování, budování a obrany hradu a starosti o ekonomiku a spokojenost občanů. Výrazně však přibylo prostředků, kterými lze cílů v jednotlivých oblastech dosáhnout. Jde například o rozšíření počtu ekonomicky důležitých surovin, zvýšil se i počet prostředků pro zabavení občanů atd. Podstatnou změnou je přechod z izometrické 2D grafiky na kompletní 3D zpracování. Tato změna má positivní vliv nejenom na souboje, ale také na stavění hradu. Díky širokým možnostem manipulace s kamerou se dají eliminovat problémy s chybějícím dílem v hradbách, které obvykle využíval nepřítel k průniku do hradu. Změn a novinek je samozřejmě daleko více, ale tvůrci je ještě všechny nepředstavili. Ostatně, ještě mají čas. Do vydání hry ještě nějaký ten měsíc zbývá.

Krátké vseobecné info

Jak již víte, během jara 2005 vyjde nový díl úspěšné hry Stronghold. Stronghold 2 bude pracovat na novém 3D enginu, které vyrobili tvůrci hry - FireFly Studios. Ve hře se budete moct jakokoli pohybovat, zoomovat, a otáčet kamerou. Ve hře se budete soustředit jak na život vesničanů uvnitř hradu, stejně tak na bitvy vojáků. Zajímavostí je, že nyní budete moct nahlídnout do každé budovy, a podívat se co se tam děje. Ve hře prý bude až o 50% víc budov. Hra bude mít všechny herní módy jako Stronghold a jeho datadisk Stronghold Crusader. Kampaň hry se bude dít v Evpropě, za doby Vikingů. Další herní módy budou např. sandbox, attack and defend, famous historical castles, skirmish a multiplayer.

Popis příběhu

Příběh hry se točí okolo krále, který musel po porážce své armády uprchnout ze země a nikdo neví, kde je nyní jeho útočiště. Král (hráč) tak musí přihlížet, jak se země rozpadá na malé kousky kvůli chamtivosti vládnoucích baronů. Je třeba, aby král znovu povstal, sjednotil království a zajistil tím bezpečnost a blahobytný život pro sebe a svůj lid. Stronghold 2 nabídne možnost sledovat veškeré dění na obrazovce ve 3D. A nové screeny dokazují, že bude rozhodně co obdivovat. Hráč bude mít možnost postavit, bránit i dobývat několik druhů hradů i pevností a život v nich bude mít doslova a do písmene jako na dlani. Bude moci pořádat slavnosti i poutě pro zvednutí popularity, nebo naopak nařídit šetření jídlem při obléhání. Díky použití 3D enginu může navíc hráč nahlížet i na to, co se děje za zdmi domů a komnat, kde se dá také bojovat. Mezi speciality hry patří možnost navrhnou vzhled vojáků, respektive uniforem i vlajky a potěší také nelineární příběhová linie, kde je další výběr mise ponechán na hráči.

Krátké zprávy

Global Star Software spolu s Firefly Studios oznámili prostřednictvím krátké tiskové zprávy vývoj pokračování Stronghold a Stronghold: Crusader nazvané Stronghold 2. Již na počátku roku 2005 se tedy dočkáme pokračování, které přenese tyto simulace stavby hradů a bojových konfliktů do působivých tří rozměrů. Stěžejní částí se stane rozsáhlá inovativní a zajímavá kampaň - podrobnosti o její náplni budou odhaleny v několika následujících měsících. Opomenut zcela nebyl ani multiplayer, který by měl nabídnout rozšířené možnosti oproti svému předchůdci.

Stručný popis

Stronghold 2 je historická strategie navazující na úspěšné tituly Stronghold a Stronghold Crusader, kterých se po světě dohromady prodalo přes 1.5 milionu kopií. Stronghold 2 je určen pouze pro PC a po žánrové stránce se dá opět zařadit do ranku budovatelsko-ekonomicko-bojových 3D strategií. Mezi hlavní úkoly hráče patří stejně jako v předchozích dílech založit, budovat a udržovat hrad, pořádně jej opevnit proti nájezdníkům, starat se o blaho a spokojenost obyvatel hradu, bojovat proti nájezdníkům, pořádat nájezdy na cizí hrady a pevnosti a další. Novinkou je kompletní 3D zpracování a také speciální kampaň Castle life. Příznivci prvního dílu i datadisku se dále dočkají vylepšeného multiplayeru a nově pojaté singleplayer kampaně.
25.05.2010 18:24:19
Lord kl-vb
Najdi jednoduše to co hledáš na této stránce